Itsas igandeak / Sea Sundays

Komikiak gustatzen zaizkizu? Itsas komiki bat sortuko dugu elkarrekin? Ez galdu urtarrilaren 12an, euskaraz eta gasteleraz, eta 19an, ingelesez, urteko lehenengo itsas igandeetan parte hartzeko aukera.

"Itsas komiki binetak" / "La mar de viñetas"
Euskaraz eta gazteleraz

Itsasmuseum

12/01/2020

12:00 - 13:30 h.

"Maritime comic sketches"

Itsasmuseum

19/01/2020

12:00 - 13:30 h.

Informazio gehiago

• Adina:Haur eta Lehen Hezkuntza (4-11 urte), heldurik gabe
  • Iraupena: 90 minutu
  • Datak: urria eta apirilaren artean, 2. igandean elebiduna: euskaraz eta gazteleraz (itsas igandeak / domingos marineros) eta 3. igandean ingelesez (sea sunday)
  • Ordutegia: 12:00 – 13:30
  • Plazak: 20
  • Tarifa (BEZa barne): 6 €/ume eta murriztua 4€/ume (Itsasmuseum lagunak, Gaztedi Kutxabank Planaren bazkideak edo Hirukideko familiak).
  • Izena emateko: online (Itsasmuseum web orrialdea) eta txarteldegian
  • Kontsultak: didaktika@itsasmuseum.eus

Hurrengo jardunaldia

Egin zaitez