AGENDA

Itsasmuseum-ek Ikea Barakaldon antolatutako jasangarritasunaren inguruko tailerra

Larunbatean otsailaren 8an “Plastiko gabeko itsasoekin amets egiten dugu” tailerra eskeiniko du Itsasmuseum-ek IKEA Barakaldon. Tailerra goizeko 11:30etan hasiko da eta partaideek itsasoen egoera larriaz modu didaktiko batean ohartzea du helburu.

Plastiko gabeko itsasoekin amets egiten dugu
Tailerra

IKEA Barakaldo

08/02/2020

11:30 - 12:30 h.

Dohainik Itsasmuseumeko edo IKEA Familyko bazkideentzako

Tailerraren iraupena ordu bat eta erdikoa izango da eta taldea mugatua izango da, gehienez 25 pertsonek izango dute parte hartzeko aukera, beraz aurretiazko izen ematea beharrezkoa da.

Erreserbak egiteko, Itsasmuseum-eko laguneko, 94 608 50 00 zenbakira deitu edo didaktika@itsasmuseum.eus helbidera idatzi behar dute.

IKEA-ren webguneak ere inskribatzeko aukera ematen die IKEA FAMILY programaren bazkide direnei.

Hurrengo jardunaldia

Egin zaitez
newsletterraren harpidedun

Eta ez galdu gure nobedade