“J.S. Elkano: Aztarnaren bila”, erakusketa eta bisita gidatuak euskaraz

Abenduaren 3an, Euskararen Nazioarteko Eguna ospatzeko Itsasmuseum Bilbao bere atxikimendua adierazi zuen urtarrilaren 8tik eta 31 arteko asteazken, ostegun eta ostiraletan, arratsaldeko 16:30etan klase berezi bat izateko aukera eskeiniz egunero bere euskara maila hobetzeko esfortzua egiten duten euskaltegietako ikasle guztiei. Nola egingo dugu? Gure museoan momentu honetan irekita dagoen "J.S. Elkano: Aztarnaren bila" aldi baterako erakusketan, euskaltegietako B1 eta B2 mailatan dauden ikasleei zuzendutako bisita gidatua eginez.

Erakusketa eta bisita gidatuak euskaraz
Urtarrilaren 8tik eta 31 arteko asteazken, ostegun eta ostiraletan

Itsasmuseum

31/01/2020

- h.

Dohainik

Informazio gehiago

Bisitaren iraupena ordubetekoa da eta taldeak gutxienez 10 pertsonakoak eta gehienez 20 pertsonakoak izango dira. Aurretiazko izen ematea beharrezkoa da.

Jarduera honen bitartez Itsasmuseum-aren nahia euskara eta “J.S. Elkano: Aztarnaren bila” erakusketa bultzatzea da eta hau dela eta, jarduera hau doan izango da.

Erreserbak egiteko 94 608 50 00 zenbakira deitu edo komunika@itsasmuseum.eus helbidera idatzi.

Hurrengo jardunaldia

Egin zaitez
newsletterraren harpidedun

Eta ez galdu gure nobedade