AGENDA

UPV/EHUren Uda Ikastaroa “Jardunbide egokiak euskal ontzi tradizionalen eta itsas ondarearen zaharberritze zientifikoan”

UPV/EHUren Uda Ikastaroa

Itsasmuseum

16/09/2021

08:45 - 18:00 h.

25 €-tik aurrera (kontsultatu)
UPV/EHUren Uda Ikastaroa

Itsasmuseum

17/09/2021

09:00 - 14:00 h.

25 €-tik aurrera (kontsultatu)

Itsas ondarearentzat une erabakigarria bizi dugu. Gizartea hasi da ondare horren balioa aitortzen eta haren babesa eskatzen, eta oinarri zientifiko bat ezarri behar da horretarako.

Helburu horrekin Itsasmuseumen, irailaren 16an eta 17an, UPV/EHUko Uda Ikastaroa ospatuko da.

Ikastaroa teoriko-praktikoa da eta forum moduko bat izan nahi du, hainbat teoria azaldu, trukatu eta eztabaidatzeko, prozesuak, metodologiak eta esku hartzeko teknikak barne. Hori dela eta, publiko orokorrari begira antolatu da: gaian interesa duten pertsonak, inolako esperientziarik izan ez dutenak, edo espezializazio maila batean trebatuta daudenak.

Ikastaroak piezen materialtasuna azpimarratzen du eta, horregatik, in situ bisitak proposatzen ditugu, museoa parez pare irekiz, tailerrak bisitatuz, Nuevo Anchustegi-ren barruan murgilduz eta xehetasunez ikusiz, esperientzia paregabea izango delakoan.

Izena ematea eta informazio gehiago

Beste jarduera batzuk

Egin zaitez
newsletterraren harpidedun