Bidaia itsasontziz bilboko itsadarretik

Ibilaldiak bisita gidatu berezi bat dauka barne, bertan Iñaki Uriatek eta Jon Ruigomez-ek, Itsasmuseum-eko zuzendaria, Bilboko Kontsulatuko agintariak garraiatzeko erabiltzen zen, falua ontziaren garrantzi sozial eta ekonomikoa azalduko dutelarik.  Falua, gure bildumaren pieza garrantzitsuenetariko bat da, 2000.urtean museoak sortutako erreplika. Hau egiteko, Francisco Bustrin, XVII.mendeko margolari ospetsuaren artelan bateko irudia oinarri hartu zen.

Viaje en barco por la Ría de Bilbao
Aniversario de la creación del Consulado de Bilbao

San Antón

21/06/2020

10:00 - 13:00 h.

Informazio praktikoa:

Jarduera

Bilboko Itsasadarretik ibilbidea hau gure Itsasadarrean aditua den Iñaki Uriarte arkitektuaren eskutik gauzatuko da eta Itsasmuseum-eri bisita gidatu oso berezi batekin amaituko da. Bertan bilduman garrantzia handia duen Bilboko Kontsulatuaren falua itsasontzi historikoaren garrantzzai azlduko delarik..

Ordutegia eta data:

Irteera: Igandean, ekainak 21ean. San Anton, goizeko 10:00etan.

Ibilbidea: El Abra-ra helduko da eta bueltan, azkeneko geltokia Itsamusuem-ean izango da.

Amaiera: 12:15etan Itsasmuseum-en dagoen, Bilboko Kontsulatuko, falua itsasontziari bisita gidatua izango da.

Prezioa:

22€ (Museoko sarrera barne).

Sarrerak eskuragai Bilboats-en (Pio Baroja Plaza, 1) eta www.bilboats.com.

Gehinezko edukiera:

45 pertsona (Ohiko edukieraren %55a)

Hurrengo jardunaldia

Egin zaitez
newsletterraren harpidedun

Eta ez galdu gure nobedade
bakar bat bera ere.