“Atyla itsasontzia, euskal itsas kulturaren historia eta etorkizuna”

Atyla goleta, 1984ean egurrez eraikitakoa eta 2014tik nazioarteko eskola ontzi bezala erabiltzen dena, udan zehar mundu osotik nagibatzen du abenturazko bidaiak egiten eta ontzi klasikoen estropadetan eta elkarretaratzeetan parte hartzen. Neguan, Itsasmuseum-eko kaian atseden hartzen du, gure bisitarien gozamenerako.

Bere eraikuntzaren historiak eta bere egungo misioak Atyla ontzi berdingabean bihurtzen dute, aldi baterako erakusketa honen bidez ezagutu ahal izango duzuna, ontziaren nabigazio erreminta eta honek jasotako zenbait sarien bitartez..

Egun Atyla eta Itsasmuseum-en artean indarrean dagoen lankidetzarako hitzarmenaren bitartez, Atyla ontzia bisitatzea, gure Hezkuntza programaren proposamen erakargarrienetariko bat da.

Tickets

En grupo, en familia, de forma individual… Adquiere ya tus tickets para sumergirte en una experiencia increíble.

Egin zaitez
newsletterraren harpidedun

Eta ez galdu gure nobedade
bakar bat bera ere.