Germán Elorzaren Bizkaiko irudi historikoak

Itsasmuseum-ek Germán Elorza Arrieta (1910-1983) kazetariaren irudiekin egindako erakusketa hartu du, Bilboko Portuak, Euskadiko Artxibo Historikoak eta Itsasmuseumek sustatua. Argazki hauekin, gainera, leihatilan eskuratu ahal izango duzun egutegi oroigarri bat egin da.

Itsasmuseumeko kanpoaldean kokatutako argazki-erakusketa hau Germán Elorza Arrieta (1910-1983) fotokazetariaren dozena bat irudi osatzen dute, irudiak 1932 eta 1974 artekoak dira eta Bizkaiko eguneroko bizitza islatzen dute. Bilboko Portu Agintaritzak eta Euskadiko Artxibo Historikoak sustatutako ekimen honetako irudiekin 2022rako egutegi bat egin da, lehiatilan erosi ahal izango dena museorako bi sarrerekin batera 7 euroren truke. Sarreren iraungitze da martxoaren 31an amaituko da.

Eman izena
newsletterraren.