Historia eta Estrategia

Fundazioaren Historia. 1996.

Bilboko Itsasadarra Itsas Museoa 1996. urtean sortu eta izen bera duen irabazi asmorik gabeko Fundazio pribatuak egindako lanaren emaitza da. Erakundea itsasoari eta, zehatzago esateko, Bilboko itsasadarrari loturiko pertsona talde baten ahaleginaren ondorioz sortu zen. Fundazioaren eta etorkizuneko museoa sortzearen helburua zen historian zehar itsasadarreko, Bilboko portuko eta Bizkaiko itsaso-jarduerek pilatutako kultura-ondarearen ikerketa, babesa eta hedapena sustatzea.

Urtebete pasa ondoren, 1997. urtean, Patronatua eratu zen, Bilboko esparru publiko eta pribatu nagusietako ordezkariek osatutakoa. 1999an zehar museoaren Babes eta Mezenasgo Egitasmoa jarri zen martxan; Fundazioaren Patronatuko kide ziren enpresa eta erakundeak jadanik programan sartuta zeuden.

Museoaren azalera 27.000m²-koa da. Erakusketa-lekua eraikinaren kanpoaldean eta barnealdean banatzen da. Espazio ireki handian, dikeetan, erakusketaren zati garrantzitsu bat dago, itsasontziak alegia. Museoaren barruan, erakusketa hiru gai nagusiren inguruan dago antolatuta: itsasadarraren ingurune fisikoa, Bilboko eta inguruetako merkataritzaren bilakaera eta, azkenik, itsasontzigintzaren garapena Bilboko itsasadarrean. Era berean, Museoak aldi bateko erakusketak antolatzeko espazio zabala du, eta horiek erakusketen eskaintzaren osagarri dira.

Itsasmuseum, memoria 2003-2018.

Itsasmuseum-ek egindako jardueren memoria hemen deskarga ezazu.

Itsasmuseum, ardatz estrategikoak

Zeregina, ikuspegia eta balioak

Misioa

Bilboko Itsasadarra Itsas Museoa irabazi asmorik gabeko fundazioa da, eta Bilboko Itsasadarrean eta bertako itsas zein portu jardueran du ainguraleku kontzeptuala. Bilboko Itsasadarrari lotutako ondarea zaintzeko eta zabaltzeko lana egiten dugu, bai eta etorkizunean balioak eta nortasuna proiektatzeko ere, kalitatezko eta balio anitzeko kultura- eta hezkuntza-eskaintzaren bidez.

Ikuspegia

2022. urtean, Bilbo Handiko herritarrek maite duten museoa izatea nahi dugu, bai eta Itsasadarreko topaleku kultural gisa sendotzea ere.

Balioak

Profesionala, sortzailea, benetakoa, hurbila eta entretenigarria.

Ardatz estrategikoak

1. Eskaintza erakargarria eta arretarako maila bikaina garatzea, herritar eta bisitarientzat.
2. Estrategia definitzea, kanpoaldeko zelaigunearen erabilera aktibatzeko eta errentagarria bihurtzeko.
3. Plan indartsua sortzea, komunikaziorako, marketinerako eta erakundeen arteko harremanetarako, bai eta gizartearekiko harremanetarako ere.
4. Estrategia definitzea, estrategiari egonkortasuna ematen dioten finantziazioa eta funtsak erakartzeko iturrietara iristeko.
5. Taldea, barruko antolaketa eta plangintza sustatzea.

Compromiso con la calidad

Itsasmuseum, bikaintasunaren etengabeko bilaketan, prozesuak, zerbitzuak eta bisitariaren esperientziaren kalitatea hobetzeko asmoz, programa desberdinetan murgildua dago.

SICTED: Turismoa jasotzen duten lurralde eremuetan turismo eskaintzaren kalitatea hobetzeko programa da.

INNOVATION: Euskal turismoaren arloan, informazio eta komunikazioaren teknologien (IKT) erabileraren optimizazioa errazteko, enpresei zuzendutako ekimena da.

KARBONO AZTARNA: Bilboko Itsasadarra Itsas Museoak Bilboko Udaletxearen Ingurugiro Sailarekiko duen konpromisoagatik Karbono Aztarnaren zigilua jaso du.

Informazio publikorako
sartzeko eskubidea